رویدادها آرشیو خبر ها
تولد مردی که از خوشحالی هیچ فعالیتی نمی تواند انجام دهد، مبارک باد

تولد مردی که از خوشحالی هیچ فعالیتی نمی تواند انجام دهد، مبارک باد

لوچیا و فابیو در 14 اگوست 1984 صاحب دو فرزند پسر به نام های جورجو و کلودیو شدند. دو فرزند دیگر به نام های گولیو و سیلویا نیز در این خانواده عضویت دارند. جورجو به درس خواندن علاقه داشت و در رشته اقتصاد نام نویسی کرد و به دانشگاه تورینو امد. او را یکی از طرفداران بازی های کامپیوتری بدانید. بازی های اینترنتی را از دست نمی دهد. خواندن و مطالعه کردن را نیز خیلی دوست دارد.

 

لوچانو لیگابوه خواننده مورد علاقه اوست که او هیچ فرصتی را برای دیدن برنامه های او از دست نمی دهد. با دیدن او هیجان زده می شود و از خوشحالی هیچ فعالیتی نمی تواند انجام دهد. فیلمی به نام بدگمانی های معمولی را دوست دارد. فیلم های که روبرتو بنینی کارگردان او باشد را می بیند و دوست دارد. از اکثر هنرپیشه های کشور نیز خوشش می اید. شام های این بازیکن در اکثر اوقات یک بشقاب اسپاگتی همراه با لیمو است.

 

چهره او نیز مانند شخصیتش است:

 

ساده و قانع، لباس های ورزشی می پوشد.

 

جورجو عاشق تمام ورزش ها است، والیبال و بسکتبال ان بی ای را دنبال می کند و برایش یک هیجان وصف ناپذیر تلقی می شود. راجر فدرر را یک قهرمان بزرگ می داند. زمانی که 6 سال داشت راهی تیم لیورنو شد و مشغول بازی در پست هافبک مرکزی شد. او رشد کرد و بزرگ شد، امروز در یووه نیز به دفاع مرکزی قدرتمندی تبدیل شده است. کیه لینی لحظه دیدنی و زیبایی که برای تیم ملی ایتالیا برابر اسکاتلند به میدان رفت را به یاد دارد.

 

او همراه یووه بازی مقابل میلان را خاطره خوش خود می داند. رویای او می تواند قهرمانی با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی باشد و فتح لیگ قهرمانان اروپا در پیراهن سیاه وسفید یوونتوس. با این حال هنوز به خواسته های خود دست نیافته و با وجود پیشنهاد منچستریونایتد و رئال هرگز قصد ترک بانوی پیر را نداشت زیرا معتقد است با این پیراهن به همه خواسته های خود دست خواهد یافت.

 

وی در زندگی شخصی نیز انسان ارام و ساده ای ست. پس از به پایان رساندن دانشگاه در رشته اقتصاد با کارولینا، نامزد کرد و در حال حاضر امیدوار است هم در زندگی شخصی و هم در کنار یووه به تمام خواسته هایش دست یابد.

 

وب سایت یوونتوس دات ای ار تولد این بازیکن دوست داشتنی را تبریک عرض کرده و پیام تبریکی برای وی ارسال کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: